Nieuwe lay-out

Hier plaats je alles wat met COMEDYWEB heeft te maken.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
admin
Site Admin
Berichten: 265
Lid geworden op: 16-08-2010 18:47

Nieuwe lay-out

#1 Bericht door admin » 19-08-2010 11:56

De nieuwe lay-out is bijna klaar, ik verwacht dat hij over 1 tot 2 weken geplaatst wordt op de site.
op zoek naar info over tv-comedy's, strips, films ga dan snel naar COMEDYWEB. Voor alles over Donald Duck ga je naar DonaldDuckinfoWeb

admin
Site Admin
Berichten: 265
Lid geworden op: 16-08-2010 18:47

Datum is bekend!!!

#2 Bericht door admin » 08-09-2010 19:21

De definitieve plaatsingsdatum voor de nieuwe lay-out is bekend. D D

Ik heb de nieuwe lay-out af, ik verwacht een paar uur bezig te zijn om hem helemaal te plaatsen. Dus wordt hij in de herfstvakantie geplaatst.
Natuurlijk probeer ik de overlast zoveel mogelijk te beperken, zodat jullie het bijna niet merken.

De reden dat hij niet eerder komt, heeft met mijn school te maken. Ik zit in het examenjaar, ik moet hier schooldagen maken tot 17.00 uur, daarna nog de rest. Ben hiermee rond 21.00 uur klaar mee, heb dan geen zin meer om de lay-out te plaatsen, dus daarom komt hij zoals het nu lijkt in de herfstvakantie.

LET OP!!! Als ik een rustig weekend heb, wordt hij meteen geplaatst.
op zoek naar info over tv-comedy's, strips, films ga dan snel naar COMEDYWEB. Voor alles over Donald Duck ga je naar DonaldDuckinfoWeb

admin
Site Admin
Berichten: 265
Lid geworden op: 16-08-2010 18:47

EERDER !!!

#3 Bericht door admin » 12-09-2010 16:41

De nieuwe lay-out wordt eerder geplaatst dan verwacht, waarschijnlijk de komende weken. Dit is uiterlijk 30 September.

HET PLAATSEN KAN ENIG HINDER VEROORZAKEN, HIERVOOR MIJN EXCUSES.
op zoek naar info over tv-comedy's, strips, films ga dan snel naar COMEDYWEB. Voor alles over Donald Duck ga je naar DonaldDuckinfoWeb

admin
Site Admin
Berichten: 265
Lid geworden op: 16-08-2010 18:47

Tijdelijk geen onderhoud

#4 Bericht door admin » 14-09-2010 16:31

Volgende week 20 t/m 24 September wordt er niks aan gedaan aan de nieuwe lay-out, omdat ik op werkweek ben.

Maar over de lay-out, de eerste pagina's zijn intussen klaar voor de nieuwe lay-out. Jullie merken niks van het veranderen van de pagina's, het kan zijn dat een link soms niet goed werkt, dit betekent dat er aan gewerkt wordt, binnen enkele ogenblikken werkt het dan weer normaal.
Wanneer de lay-out omgezet wordt, geeft het wel een hoop overlast.

Er wordt dus hard aan gewerkt, maar nog even geduld.
op zoek naar info over tv-comedy's, strips, films ga dan snel naar COMEDYWEB. Voor alles over Donald Duck ga je naar DonaldDuckinfoWeb

admin
Site Admin
Berichten: 265
Lid geworden op: 16-08-2010 18:47

#5 Bericht door admin » 25-09-2010 19:20

Alle links worden tijdelijk geopend in een nieuw tabblad/scherm. Dit heeft met de nieuwe lay-out te maken, dit duurt maximaal nog 1 week.

De meeste veranderingen vinden in het weekend of 's avonds plaats, dit om de overlast zoveel mogelijk te beperken.
op zoek naar info over tv-comedy's, strips, films ga dan snel naar COMEDYWEB. Voor alles over Donald Duck ga je naar DonaldDuckinfoWeb

admin
Site Admin
Berichten: 265
Lid geworden op: 16-08-2010 18:47

Tijdelijke layout

#6 Bericht door admin » 28-09-2010 15:18

Er is een tijdelijke layout geplaatst, deze blijft staan totdat ik een oplossing heb gevonden voor de nieuwe layout.
op zoek naar info over tv-comedy's, strips, films ga dan snel naar COMEDYWEB. Voor alles over Donald Duck ga je naar DonaldDuckinfoWeb

Plaats reactie